מחול

בית הספר למחול של רשת המתנ"סים בקרית אתא כולל מגוון רחב של פעילויות מחול בסגנונות שונים ומאפשר למידה ומיקוד על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל השכלה מתאימה להדרכת מחול.

 

בבית הספר משתתפים כ 400- תלמידים ותלמידות המתנסים בסגנונות שונים של ריקוד כגון: מחול עם ישראלי, ג'אז, היפ-הופ, מחול אתני (מחול גיאורגי), בלט, ריקודים סלוניים ולטינו אמריקאיים.

 

המרכז פועל ב 4- שלוחות מרכזיות שבכל אחת מהן הוכשר סטודיו המתאים לאופיו של הריקוד. במתנ"ס גבעת-רם, ב"בית גלזר", במתנ"ס קרית בינימין ובמתחם ביה"ס גורדון.

 

בית הספר למחול מקפיד על למידה איכותית, יחס חם, קיום תוכניות העשרה, כמו גם על השתתפות על במות מרכזיות (ערב יום העצמאות ומופעי ראווה שנתיים) ובפסטיבלים בארץ ובעולם.

 

ניתן דגש מיוחד על כוריאוגרפיה מקורית ותלבושות ססגוניות ומרהיבות. 
השנה גייסנו את מיטב הכוריאוגרפיים להצעיד את להקות מחול.

 

צוות הכוריאוגרפים:

 

רויטל רפאל-בעלת הסטודיו "הללי"-מחול לבנות המגזר החרדי החל מכיתה א' ועד כיתה ו', פעילה במגזר החרדי בתחום הפקות האירועים מזה שנים רבות.
מורה בכירה בעלת תואר ראשון בהוראה לתנועה.

 

גיאורגי חוזאורשוילי – הופיע מעל במות רבות בגיאורגיה ובאירופה. סוליסט ומוביל הלהקה האגדית של גיאורגיה - אריסיוני (ERISIONI) בין השנים 1987-1999. כוריאוגרף משנת 2000. ובעליו של הסטודיו למחול IVEIONI בשנים 2005-2005. זוכה בתחרויות הבינלאומיות – גרנדפרי – בגיאורגיה, באיטליה, בספרד, בבולגרי, בגרמניה ובצרפת.

 

אלי איליאב - אחד מטובי הרקדנים המובילים בתחום המחול האומנותי, ההיפ הופ והלטינו האמריקאי. זכה במקומות ראשונים במגוון תחרויות בארץ ובאליפויות בחו“ל. בשנת 2013 זכה עם חניכיו באליפות ישראל להיפ הופ וייצגו את המדינה באליפות העולם בארה“ב.

 

ניקיטה פולבודו - מדריך לריקודים סלונים והיפ הופ. שופט בתחרויות מחול ישראליות ובין לאומיות. בוגר סטודיו למחול Sunrise.

 

המעבד המוסיקלי - אסף פיוטרוקובסקי - מלחין מעבד ומנהל מוסיקלי המקליט את כל המוסיקה באופן מקצועי עבור פסקול הריקודים של הלהקות, כמו גם עבור חבורות הזמר העירוניות. בוגר בית הספר "רימון" למוסיקה במגמת הלחנה מוסיקה לקולנוע, טלוויזיה ובמה. מתזמר לתזמורות סימפוניות, כמו גם לקאמרית הקיבוצית ולסימפונית של חיפה.

 

מעצבת תלבושות - סיון זגורי-קסטיאל - בוגרת סמינר הקיבוצים בהוראת טכנולוגיה במגמת עיצוב. מעצבת תלבושות במה לתיאטרון, להקות מחול ומופעים. אחראית לעיצוב תלבושות.

 

מופעים:

הלהקות משתתפות במספר אירועים מרכזיים בעיר, כמו גם באירועים שמחוץ לעיר; שבוע הספר, עצמאות גני ילדים, ערב יום העצמאות והפרימיירה המתקיימת ביוני.

ללהקות הבוגרות זכות ההשתתפות גם בפסטיבל באירופה. 

הלהקה הנבחרת תשתתף גם במחזמר שמשון ודלילה המופק על ידי סדנת התיאטרון הקהילתית של רשת המתנ"סים העירונית.

המחזמר מוצג בפני כל בתי הספר בעיר, כמו גם לקהל הרחב בשמונה מופעים שונים.

 

"ימי גיבוש":

שני ימי גיבוש יתקיימו במהלך השנה על מנת לאפשר גיבוש חברתי ומקצועי של הלהקות.

ימי הגיבוש מתקיימים, בדרך כלל, בחופשות ואורכם יום או יומיים.

 

תלבושות:

בסיוע העירייה, משרד התרבות ורשת המתנ"סים זוכות הלהקות לרקוד בתלבושות מרהיבות, ססגוניות ומעוצבות הנתפרות במיוחד עבורן וכאלה מתוך המאגר התלבושות המרשים העומד לרשותם.

לפרטים נוספים:

מתנ"ס קרית אתא: 073-3236837

ניתן להשאיר פרטים - כאן - ונחזור אליכם בהקדם!

img