מרכז המוזיקה

תכניות הלימודים

תוכנית הלימודים של הקונסרבטוריון שמה דגש על פיתוח יכולתו של הילד, תוך התמקדות בכישוריו האישיים ובקצב ההתקדמות המותאם לכל ילד. מטרתו של מרכז המוסיקה העירוני הוא לטפח נגנים מקצועיים ובד בבד, להעניק לכל ילד את המפתח לעולם הצלילים.

לצד לימודי הנגינה והשירה, נהנים התלמידים ממערכת לימודי מוסיקה עיוניים הכוללת את תורת המוסיקה, סולפג', תולדות המוסיקה ועוד מקצועות רבים, ונבחנים בבחינת הבגרות בהיקף של עד 15 יח' לימוד.

תוכנית הלימודים

  • :שעורי נגינה פרטניים בכלים: פסנתר, כלי קשת, כלי נשיפה והקשה, גיטרה, פיתוח קול.
  • לימוד תורת המוסיקה, במקביל ללימודי נגינה, הכולל: יסודות מוסיקליים, סולפג', פיתוח שמיעה, והאזנה מודרכת לקטעי נגינה מהספרות המוסיקלית, תולדות המוסיקה.*
  • המתקדמים בהצלחה בלימודי הנגינה ובלימודי תורת המוסיקה ישתלבו במסלול הכנה לבגרות במסגרת הקונסרבטוריון.
  • תלמידי הקונסרבטוריון, קבוצת הנגנים היוקרתית של קריית אתא, משתתפת בהרכבים קאמריים, אנסמבלים, תזמורות, והרכבים קוליים. הרכבים אלו נוטלים חלק פעיל בהופעות באירועים ברחבי העיר ומחוצה לה, בטקסים עירוניים, בפסטיבלים בארץ ובחו"ל ובתחרויות למיניהם, בהן זכו לא פעם בפרסים יוקרתיים.
  • שירה במקהלה: פיתוח קול קבוצתי, שירה - כל הסגנונות
  • נגינה בהרכבים: על פי קבוצות כלי נגינה
  • מסלול לימודים למבוגרים: מבוגרים בכל גיל (מעל גיל 18) לומדים נגינה בכלים שונים ופיתוח קול. שיעור פרטני, התקדמות אינדיבדואלית לפי יכולתו של כל אחד. הקניית מיומנות בנגינה, הכרת רפרטואר מוסיקלי וסגנונות שונים של מוסיקה

     שם המורה: מורי מרכז המוסיקה העירוני.

     מקום הפעילות: מרכז המוסיקה העירוני. י

     מי הפעילות: יום א-ה’’. .17:00-21:00 :הפעילות שעות עלות הפעילות: 375 ש"ח  

     לחודש - 45 דקות

  • מסלול הכנה לבגרות:

הכנה למבחן בגרות רסיטל, המלווה בעבודה עיונית ופרטנית בנושא היצירה המרכזית בתוכנית. המסלול מיועד לתלמידי כיתות י’-י”ב תלמידי הקונסרבטוריון העירוני, ע”פ קריטריונים של משרד החינוך. המסלול ל-3 שנים, כולל שיעורים יחידניים.

שם המורה: מעיין טל

מקום הפעילות: מרכז המוסיקה העירוני

. ימי הפעילות: יום ג’. 15:00-20:00

עלות הפעילות: כלי נשיפה וקשת 555 ש"ח לחודש. פסנתר, גיטרה, פיתוח קול 605 ש"ח לחודש.

תכניות הלימודים